Awesome Support Sync

Χρησιμοποιείτε την Υποστήριξη “Awesome” για να παρέχετε υψηλού επιπέδου υποστήριξης στους πελάτες σας. 

Μεταφέρετε εύκολα στο CRM σας, ώστε να έχετε πλήρεις δυνατότητες διαχείρισης σχέσεων!

Import help desk contacts to CRM

Με αυτό το εργαλείο, μπορείτε να εισάγετε όλες τις επαφές Awesome Support σας.

Αυτό γίνεται αυτόματα, κάθε φορά που ο χρήστης δημιουργεί αίτημα στην υπηρεσία βοήθειας!

Make Awesome Support contacts your opportunity

Αυξήστε την απήχησή σας με το μάρκετινγκ στις επαφές της υπηρεσίας βοήθειας. Κάντε τους υποψήφιους πελάτες & συνδρομητές.

Δημιουργήστε και αναθέστε εργασίες, προγραμματίστε συμβάντα και αρχεία καταγραφής, στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αντιστοιχίστε ομάδες και πραγματοποιήστε ανακοινώσεις απευθείας από το CRM!

View all tickets & categorize

Δείτε όλα τα αιτήματα, που υποβάλλονται στην υπηρεσία βοήθειας της Εντυπωσιακής υποστήριξης απευθείας από το προφίλ της επαφής στο CRM.

Μετατρέψτε αυτές τις επαφές, σε υποψήφιους πελάτες και ευκαιρίες.

View ticket number, subject & status

Όταν ένας χρήστης υποβάλει ένα αίτημα, θα είναι άμεσα ορατό στο CRM σας. Μπορείτε να δείτε τον αριθμό του δελτίου υποστήριξης της Awesome, το θέμα, καθώς και αν είναι ανοικτό, σε εκκρεμότητα ή σε επίλυση.

Μπορείτε επίσης, να δείτε μια προεπισκόπηση του αιτήματος.

Provide faster & more efficient customer service

Ο συγχρονισμός υποστήριξης WP ERP-Awesome, σας επιτρέπει να δείτε το ιστορικό αγορών και τις λεπτομέρειες προφίλ των πελατών απευθείας από το CRM.

Η ενσωμάτωση, συνεπώς, σας επιτρέπει να παρέχετε γρηγορότερη και καλύτερη εξυπηρέτηση στους χρήστες σας.

Προηγούμενο