Organize your work

Μετατρέψτε τα email υποστήριξης σε tickets και παρακολουθήστε εύκολα τα αιτήματα των πελατών σας. Διαχειριστείτε τα πράγματα σε κλίμακα, χωρίς να επηρεαστεί η ροή εργασίας.

Όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι πλέον σε αποκλειστική καρτέλα, ξεχωριστή από τις συνομιλίες. Μπορείτε να ελέγξετε γρήγορα την κατάστασή τους και τους εκχωρημένους operators.

Easily manage requests

Ορίστε προτεραιότητες, προσθέστε σημειώσεις και αντιστοιχίστε προσαρμοσμένες ετικέτες για εύκολη παρακολούθηση μιας συνομιλίας. Βεβαιωθείτε ότι όλοι βρίσκονται στην ίδια σελίδα.

Μπορείτε επίσης να ελέγξετε αν υπάρχουν τρέχουσες συνομιλίες, που έχουν ανατεθεί στο email στο οποίο απαντάτε ή να μετατρέψετε ένα μέρος της συνομιλίας σε ticket.

Make teamwork simple

Αναθέστε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σε operators, για να διασφαλιστεί ότι δεν εργάζονται δύο άτομα στο ίδιο ζήτημα. Βελτιώστε την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας, χωρίς να ταλαιπωρείστε.

Εστιάστε στις δυνάμεις των χειριστών σας, βεβαιωθείτε ότι ο καθένας έχει ένα άρτιο ποσό εργασίας, και να ενισχύσει το αίσθημα ευθύνης, προς τους πελάτες σας..

Προηγούμενο