Zendesk Integration

Αυξήστε τις επαφές CRM, τον υποψήφιο πελάτη και τους πελάτες, ενσωματώνοντας το σύστημα υποστήριξης αιτημάτων Zendesk και ανταποκριθείτε ταχύτερα στους πελάτες.

Automatically bring your Zendesk customers to CRM

Η ενσωμάτωση φέρνει όλους τους πελάτες Zendesk σας στις επαφές CRM – παλιά και νέα! Αυξήστε με έξυπνο τρόπο, τις δραστηριότητες μάρκετινγκ.

Integrate old and new tickets

Η επέκταση δεν ενσωματώνει μόνο τις επαφές της Zendesk, αλλά φέρνει επίσης όλα τα tickets κάθε επαφής στο CRM σας. Τα tickets κάθε επαφής, είναι προσβάσιμα από κάθε προφίλ.

View all tickets in contact profile

Όταν ανοίγετε ένα προφίλ επικοινωνίας, τα tickets Zendesk θα εμφανίζονται σε χρονολογική μορφή, με τα τελευταία 5 εισιτήρια στο πάνω μέρος.

Κάνοντας κλικ σε ένα ticket, θα ανοίξετε αμέσως το σύστημα υποστήριξης Zendesk σας.

View the ticket number, subject, and status

Τα tickets εμφανίζονται τακτοποιημένα στα προφίλ επικοινωνίας σας, με τον αριθμό του ticket της Zendesk, τον τίτλο του ερωτήματος, και αν το tickets είναι ανοιχτό, σε εκκρεμότητα ή λύθηκε.

Dynamically status changes with Zendesk tickets

Όταν ανοίγετε, εκκρεμεί ή επιλύετε ένα δελτίο στο Zendesk, η κατάσταση αλλάζει αυτόματα και στο προφίλ επαφής CRM για αυτό το δελτίο.

Review client history and reply faster

Είναι μοναδική στο είδος της και κάνει το χειρισμό των ερωτημάτων πελατών γρηγορότερο, για τους πράκτορές σας, καθώς είναι σε θέση να βλέπουν τα προβλήματα του προγράμματος-πελάτη απευθείας από τον πίνακα εργαλείων CRM.

Προηγούμενο